Let's get dirty.

Kim chcę być?

Osobą otwartą na świat i ludzi.
Potrafiącą wykorzystać zdarzające się sytuacje.
Umiejącą współpracować z ludźmi tak, żeby poczuć przepływ.
Żeby potęgować pozytywną energię na świecie.
Ale nie pozwolić jej się niszczyć.

Twórczą.
Opisującą świat.
Tak! Wierzę w to, że to, co mam do przekazania światu jest czyms istotnym.
Ale nie umiem tego wydobyć z siebie w odpowiedniej formie.
Kiedy to się stanie?
Dlaczego nie teraz?
Nie wiem.

Jest ściana, które nie umiem przebić.

W tej pięknej wizji nie widzę jedynie brudu.
Którego jestem pełna ja, Ty i my wszyscy.
Jako ludzie, bo prostu jesteśmy unurzani.
W gównie tego świata, w naszych błędach- czasem nieświadomych.
(tak - nie wierzę w 100% altruizm i śmieszą mnie ludzie, którzy sami się tak określają)

Dzielenie się ze światem jest też dzieleniem się z innymi tym syfem właśnie.
Czy jestem na to gotowa?
Sama chyba w ten syf boję się wejść.


0 komentarze:

Prześlij komentarz